הייתי מרוצה ממהגשה של התכשיט, המתמטיקה לא הפחידה במיוחד, והיה ממש כיף לראות את כולם שוב.
דבר ראשון נכנסנו לכיתה, היא היתה לא מסודרת, והמורה חיכה לנו שם עם מבט מעט מתלבט. הוא היה צריך לגרום לנו לסדר את הכיתה בכיוון כלשהו, לגרום להתחלת השעור (זיווד), ולהשתלט על ההתרגשות והבלבול שלנו מהיום הראשון ללימודים, והמבטים הראשונים על (וההתלהבות מ) חלק מהתכשיטים שחבר'ה הביאו.
אילן דיבר על העיסוק שלנו בנייר כחומר. מהו זיווד? -מחשבה פונקציונלית על אריזה של רכיבים במעטפת כלשהי, שלעיתים צריכה לתקשר בצורה מכנית עם סביבתה.
בקורס נתנסה בייצור אובייקטים תלת מימדיים בנייר, מכונות, וגשרים מנייר.
הוא הציג דוגמאות לשימוש תלת מימדי בנייר.
קיבלנו תרגיל : להביא 2-3 דוגמאות למוצרי נייר המציגים יכולת/שיטה/טכנולוגיה מקורית בנייר.
כרגע הרעיון שלי להביא את היכולת של הנייר לייצר רעש גדול (קיפול מיוחד), ואולי את היכולת של נייר לשנות צורה במגע עם מים.

אח"כ היו לנו שעורי תורת החומרים ומתמטיקה.
מורתנו שמה צופנת, וכך גם מרגישים חלק מהחבר'ה בקשר לחומר הנלמד.
לי דווקא יש חיבה עזה לכימיה וחומרים, כך שלנושא תורת החומרים אני מאד מתחבר. לגבי המתמטיקה, היה לי חשש כלשהו שהחומר יהיה קשה מדי, אך אני מאמין (לפי הסילבוס) שלא תהיה לי בעיה. רק שיש הרבה תרגול.
צופנת סיפרה שזו הפעם הראשונה שהיא מלמדת (היא היתה מתרגלת בעבר), היא דוקטורנטית להנדסת חומרים בב"ש.
דבר ראשון נכנסנו לכיתה, היא היתה לא מסודרת, והמורה חיכה לנו שם עם מבט מעט מתלבט. הוא היה צריך לגרום לנו לסדר את הכיתה בכיוון כלשהו, לגרום להתחלת השעור (זיווד), ולהשתלט על ההתרגשות והבלבול שלנו מהיום הראשון ללימודים, והמבטים הראשונים על (וההתלהבות מ) חלק מהתכשיטים שחבר'ה הביאו.
אילן דיבר על העיסוק שלנו בנייר כחומר. מהו זיווד? -מחשבה פונקציונלית על אריזה של רכיבים במעטפת כלשהי, שלעיתים צריכה לתקשר בצורה מכנית עם סביבתה.
בקורס נתנסה בייצור אובייקטים תלת מימדיים בנייר, מכונות, וגשרים מנייר.
הוא הציג דוגמאות לשימוש תלת מימדי בנייר.
קיבלנו תרגיל : להביא 2-3 דוגמאות למוצרי נייר המציגים יכולת/שיטה/טכנולוגיה מקורית בנייר.
כרגע הרעיון שלי להביא את היכולת של הנייר לייצר רעש גדול (קיפול מיוחד), ואולי את היכולת של נייר לשנות צורה במגע עם מים.

אח"כ היו לנו שעורי תורת החומרים ומתמטיקה.
מורתנו שמה צופנת, וכך גם מרגישים חלק מהחבר'ה בקשר לחומר הנלמד.
לי דווקא יש חיבה עזה לכימיה וחומרים, כך שלנושא תורת החומרים אני מאד מתחבר. לגבי המתמטיקה, היה לי חשש כלשהו שהחומר יהיה קשה מדי, אך אני מאמין (לפי הסילבוס) שלא תהיה לי בעיה. רק שיש הרבה תרגול.
צופנת סיפרה שזו הפעם הראשונה שהיא מלמדת (היא היתה מתרגלת בעבר), היא דוקטורנטית להנדסת חומרים בב"ש.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה